وبلاگ سرویس آگهی‌های وبلاگی
در اینجا با پیشرفتهای سرویس آشنا می‌شوید.
Sunday, April 09, 2006
ما در چند روز گذشته با اینکه سرویس آگهی‌مان در حالت آزمایشی است، آنقدر با استقبال مواجه شدیم و تا حد زیادی غافلگیر شدیم. برای همین دوبار در چند روز گذشته سرویس‌مان برای چند ساعت مشکل پیدا کرد. امروز تغییراتی در سیستم دادیم که فکر می‌کنیم مشکل را حل می‌کند.

چند کار در برنامه‌مان داریم:
۱) نوشتن مقررات منطقی برای آگهی‌ها: مثلا اینکه از کلمات رکیک در آگهی‌ها استفاده نشود.
۲) سیستم مراقبت گروهی: اینکه سیستمی بوجود بیاوریم که بجای اینکه ما دانه به دانه آگهی‌ها را چک کنیم، خود شما با آگهی‌های مشکل دار برخورد کنید.
۳) سیستم مالیاتی: الان اگر بیننده‌های وبلاگ شما صدبار روی آگهی‌ها در وبسایت شما کلیک کنند، شما هم آنقدر آگهی در وبلاگهای دیگر خواهید داشت تا صد نفر روی آنها کلیک کنند وبه وبلاگ شما بیایند. این روش متاسفانه به این منجر می‌شود که وبلاگهای پر بیننده‌تر آگهی بیشتری روی وبلاگهای دیگر داشته باشند و در نتیجه بیننده بیشتری بگیرند و فربه‌تر شوند. ما این سیستم را طوری تغییر می‌دهیم که وبلاگهایی پر بیننده سودشان بتناسب تعداد کلیکهای‌شان زیاد نشود. همینطور ما ۱۰ درصد آگهی‌ها را خودمان در سیستم می‌گذاریم (می‌شود سود ما). بعدا در این مورد بیشتر می‌نویسیم.
۴) چه اجازه می‌دهید: ما فعلا وبلاگهایی که برای بچه‌ها مناسب نیستند (مثل سکسی و خشن) را در لیست آگهی‌ها وارد نمی‌کنیم(البته تاحالا موردی نبوده). ولی در آینده به شما این امکان را خواهیم داد که اگر خیلی دوست داشتید به این وبلاگها هم اجازه بدهید روی وبلاگتان آگهی بگذارند.
۵) نوشتن راهنمای فارسی


اگر می‌خواهید از این سیستم استفاده کنید اینجا بروید.